Cobra 1250
Na początku jest super, auto wyrywa do przodu jak żaden samochód prowadzony wcześniej. Następnie przychodzi okres zadowolenia, który szybko się kończy i w głowach rodzi się myśl – chcę więcej mocy!!! Mój głód sięga kilkuset, powiedzmy 400-500KM, kogoś innego może 600-700KM.
Ale głód właściciela seryjnej Cobry SN95 model 94/95, która opuściła Dearborn zaopatrzona w stado na poziomie 240HP był o wiele większy. Zgłosił się on bowiem do warsztatu Pressurized Solutions w Alabamie z zamówieniem na swój sposób na głoda. Pragnął on, aby Cobra otrzymała naprawdę duży zastrzyk mocy – słownie tysiąc dwieście pięćdziesiąt koni mechanicznych.

Zazwyczaj auta o tak dużej mocy poruszają się jedynie po torach na ¼ mili, jego miało być tzw. daily driver, czyli oprócz startów w zawodach chciał jeździć nią także na zakupy.
Z zewnątrz auto wygląda wciąż na seryjny egzemplarz, co może zdziwić wielu rywali na skrzyżowaniach. Jednak mechanicznie auto jest już na dużo wyższym poziomie. Otrzymało ono bowiem pakiet Stage 3.
A tak ten potwór startuje.
Dane techniczne:
Moc RWHP :1250!!!
427 SBF połączony z twin Turbonetics T-76
PTC converter and trans
FAST engine management
AMS- 100
Efekty uboczne – utylizowanie tylnych opon w zastraszającym tempie…
http://pressurizedsolutions.com
http://bbracecars.com